Välkommen till en blogg om hotell i London

Välkommen till en blogg om London och framför allt om hotell i London. Bloggen kommer försöka hjälpa dig att hitta billiga och bra hotell i London. Jag kommer även skriva en del om staden i sig och vad du kan göra under din vistelse i Engalands huvudstad.

Om du är sugen på en Weekendresa till London så kommer du kunna snappa upp en hel del bra tips från denna blogg. Jag har varit i London ett par gånger som turist och handfull gånger med jobbet. Jag tänker försöka dela med mig av det jag lärt mig när jag besökt London.

Skulle du vilja hålla en konferens i London så kan jag också dela med mig av en hel del bra konferenshotell. London är en väldigt stor och trevlig stad med många bra hotell som lämpar sig för hålla konferens. Inte minst är det väldigt uppskattat av företagets medarbetare att få åka iväg på en konferens i London under några dagar.

Vill du läsa mer om London och besöka en trevlig reseguide. Så ska du besöka www.londonportalen.se

